en helt vanlig tisdagskväll.

jaha, hur många är inte sjuka?!
antar att det är lite enklare att ställa den frågan än hur många som är sjuka. ALLA, verkligen alla verkar vara sjuka just nu. Kanske kan det ha ngt med Bb-hof i tisdags att göra, vilket jag är ganska säker på. Eftersom jag själv verkade vara lite halvseg och väldigt kall efter att ha varit ute och sprungit i en timme med jack. vi gjorde inte detta frivilligt utan för att hitta eifel som tydligen skulle ligga helt utslagen i stadsparken, men ack nej. där var han inte. så vi sprang vidare och bröt oss bla.  in i hans lägenhet. vi vet, vi är gäängsteers. utan att hitta honom begav vi oss tbx till b-hof där vi snackade gott med polisen o berättade om vårt inbrott. tydligen får man göra det nu för tiden, för inte tog dom oss iaf :)
när man väl kom in igen vare bara skaka loss. och som vanligt flockades alla flickor runt oss eftersom vi va snyggast på stället.  men inte visste flickorna om att vi bar på virus och att dem skulle bli sjuka. stackare! haha. så tjejer, skyll på oss om ni nu ligger i feber och hostar med öm hals. MEN killar, hur ni kan ha blivit sjuka vet vi tyvärr inte, har dock våra teorier.. ;>

krya på er
victor

Kommentarer
Postat av: Schöna

Jag hånglar ju med alla på stället, inkl killar. Så jag förstår varför. hihihi

2008-04-23 @ 00:31:58
Postat av: rebecca

Nej det gjorde du inte alls det mitt lejon, jag var vid din sida hela kvällen. hihihihi

2008-04-23 @ 00:32:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0