fyllesnack

Hey beautiful,

Ja vad fan kan man säga? inte mkt. Man är bara lycklig &allt har nog inte flytit in än.
Rögle i eliteserien 08-09, &möta lag som Fbk med tockeJönnson &smarteLiv i HV, kul? Nja!

Trycket i ishallen kan ha varit det sjukaste som inträffat i mitt otroligt händelsefulla liv &jag kan mycket väl tänka mig att jag var svettigast i Rögle ishall, inkl hjältarna själva.

Efter invationen av isen &när pulsen hade sänkt sig till 140 slag/m började vi bege oss hemåt i rask takt eftersom vi inbillade oss själva att detta skulle vara skönt, men nejnej. Det var det Inte &i läget när vi vart som mest nedkylda började vi lifta i hopp om att komma hem med en temp på iaf 20 grader i kroppen. &javisst stannar en fin liten människa.
Killen som kör bilen pratar då i telefon &jag &schöna hör konversationen.

- nej jag plocka bara upp två liftare påväg från ishallen. Samtalet fortsätter.. &killen säger senare.
-Vet du vad det roliga är? haha, ja dom tror att jag är nykter..

 Väl nere i stan gjorde man av med det sista sparpengarna &de var det verkligen värt. Trycket på ängelholms nattklubbar &barer har nog aldrig varit bättre, &detta får vi till stor del tacka Sudden SR som dominerade fullständigt i baren.

Framåt halv tre tiden började magen tina &bugen blev sugen på lite fylle mat. Detta kan man ju aldrig säga nej till. Maten smakade underbart precis som den alltid gör, på fyllan så jag förflyttade mig till Palletten där diverse intresanta samtal om troll fortsatte.

Detta ska berättas innan jag berättar om nästa insident. Jag & Schöna hade lovat varandra att bada i fontänen i Ängelholm om Rögle gick upp. Men eftersom det inte vart något vatten i dessa föreslog jag ån. Men Schöna tyckte Lena Handén kändes mer roande &begav sig hemåt. Dåligt , Dåligt!

Vi begav oss iaf till havet, trodde vi. Men efter att ha gått en jävla bit, enligt oss, fick det bli ån som ligger 500 meter från centrum.
Bada i den överfräscha Rönneån är inget jag kan rekomenderar i April, DOCK blev man brun.

Vi på bloggen har också fått information att ifall Tina blir arg, så blir hon arg. enlig henne själv iaf.
Men jag menar på, vem blir inte arg när den blir arg? brukar man bli glad när man blir arg?

aja, mysterium som dessa brukar hitta ett svar.

have fun bebo,
päjs out. Jack!

image20

Kommentarer
Postat av: Jack

Hellre Hiv än Mif, lär dig stava&kom tillbaka.
&tocke jönsson är min idol, alltid varit &kmr alltid vara.

2008-04-16 @ 23:11:17
URL: http://onedayafter.blogg.se
Postat av: Roger

och vem fan är du "JACK" Redhawks i hjärtat sedan slänger vi röglejönsson i väggen

2008-04-20 @ 15:04:26
Postat av: Stoffe

jag badade i fontänen. fast pga att ja e så fet så försvann allt vatten. ledsen för det alla badsugna ES-fans

2008-04-20 @ 18:03:13
Postat av: Stoffe

mihi :$ glömde säga att jag hade ätit ett elr två chocke innan. mihihi

2008-04-20 @ 20:32:50
Postat av: Anonym

vem fan e han på bilden? :D:D:D:D HAHAHAHAHHAHAHAHAHHA

2008-04-21 @ 13:02:50
Postat av: hahah roger

Vem jag är?! hahaha, tittar du inte på tv eller?

2008-04-23 @ 00:34:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0