en halvtaskig torsdag..

Goddag mina vänner!
Jag har nu tänkt berätta om en helt vanlig torsdag såhär på sommarlovet, fast ändå inte!

De hela började på dagen då Andreas ringde mig klockan 14.30 ungefär och sa med sträng röst att jag skulle följa med honom ut ikv. Självklart, sa jag och såg framför mig hur en dålig torsdag hade förvandlats till en kanon-torsdag!

..eller, skitsamma jag orkar inte berätta mer om blablabla, här kommer de så sjuka!
Eftersom Vejby också kallas för "sveriges San Tropez".. inte! men iaf, det finns enhel del folk som har sommarstugor där och det var just på detta sätt som Andreas träffat en flicka, som vi kan kalla "N"!
"N" har semestrat i Vejbystrand i många år och just detta året hade hon med sig en kvinnlig bekant som vi kan kalla "P".
"N" & Andreas hade kontakt genom diverse olika internettillägg där dom utbytte fakta med varandra, &dom bestämde sig för att ses när "N" & "P" kom till Vejbystrand.

Lite senare på kvällen gick jag upp till Andreas mammas, Ulrika, lägenhet där jag möter två sittande blondiner som pratar en otroligt vacker Göteborgska. Flickor ser bra ut & jag rankar dom som över medel.
Vi sitter ner, chillar, dricker lite öl & har lyssnar på Lasse, allt känns bra & vi bestämmer oss för att bege oss till Thorstens.
På Thorstens kommer situationen att bli ännu bättre! Jag ler åt Andreas & berättar vilka kanon brudar han har skaffat & han ler självsäkert tillbaka & säger - Alltid, va tror du om mig?!
Vi dricker några öl & beger oss hemåt till Andreas mammas, Ulrika, lägenhet igen runt två tiden.

Där fortsätter brudarna att vara trevliga & "N" föreslår Shot-race! mognen som jag är tackar jag nej eftersom att jag var mitt inne i en hård träningsvecka (;.. Men inte Andreas inte, HAN SKA HA SHOT!
& shottar får han, till han spyr!
"N" tar det lite bättre & bestämmer sig för att däcka i Andreas säng, "P" går då in för att trösta henne.
Jag och Andreas bestämmer oss för att chilla lite i köket & kanske göra en macka eller dylikt.. men efter kraftigt övervägande så sätter vi oss ned på golvet..
Plötsligt kommer då "P" utstormandes och begär att vi ska "resa oss upp från golvet för att N vill det". Vi blir naturligtvis mycket chockade och säger naturligtvis emot & undrar varför.
då får "P" DAMP & skriker till andreas "- DU ÄR DEN ÄCKLIGASTE MANNEN JAG TRÄFFAT"
vi lackar naturligtvis ut & begär att flickorna lämnar lägenheten, det blir nu enhel del dramatik & efter en jävla massa tjat så säger Andreas till dom att dom kan stanna.
Under detta tjatet så har "P" börjat gråta & ligger i sängen! Lacka som jag & Andreas är så börjar vi säga till henne att hon nu fått sin uppmärksamhet & kan sluta böla nu. Men bruden vägrar sluta gråta så Andreas går in & lägger sig i sängen medans jag stannar i min sovplats i samma rum som "P". Jag försöker faktiskt att trösta henne & säger fina saker som "- Jag vet det kan vara tungt ibland, men då är det bästa att bara ligga & krama med någon", men tydligen har hon tagig väldigt illa åt sig & gråter säkert ut 2 liter vätska under de närmsta 2 timmarna.
Tillslut tröttnar jag & beger mig ut till soffan där jag tillbringar natten..
Runt 06.00 vaknar jag till av att någon stänger en dörr väldigt hastigt, efter det upplever jag något av det märkligaste/äckligaste/sjukaste/cpigaste/svinigaste/konstigaste & mest klökigaste jag varit med om.

Som sagt uppfattar jag att någon stänger dörren väldigt hastigt & efter det är det lugnt i ca 1 min tills jag hör hur, vad jag tror, någon spiller ut någon sorts vätska från en flaska på golvet. (ni vet vilket ljud jag talar om)
Jag ligger då kvar i nog 5-6 sek tills jag känner att jag måste se vad som inträffar & reser mig då hastigt upp i soffan och förflyttar mig till andra sidan av soffan, där man kan se ut i hallen..
där möts jag av en spegelbild , utan krydd, DEN ÄCKLIGASTE SYNEN I HELA MITT LIV!.. utan krydd!
Där står "N", NAKEN, & vad jag tror kissar på golvet & försöker gömma sig bakom garderobsdörren. Jag blir naturligtvis väldigt chockad på något sjukt sätt & lyckas harkla ut mig - OJ när hon får syn på mig. "N" springer då mycket hastigt in på toaletten.

Jag tänker då att det inte är värt att väcka Andreas för denna lilla insident och lägger mig ner i soffan igen! Men äcklad som jag är lyckas jag inte ens blunda & tankarna som inte ska få finnas flödar i min lilla fina hjärna.
3-4 min senare känner jag en doft, en väldigt äcklig sådan & jag känner då att jag måste väcka Andreas & säga till honom vad som pågår.
Jag går då längst hallen för att nå Andreas rum, men när jag är halvägs in så får jag se på det mest fruktansvärda. DET ÄR BAJS I HELA GARDEROBEN OCH PÅ GOLVET!
Vi talar då inte om någon fast bajskorv utan om något som är en blandning av en stor häst booo och diaré.

Jag börjar natruligtvis klökas direkt & när jag väcker Andreas skakar jag i hela kroppen & har tagit täcket som jag hade runt mig, runt huvet för att inte känna doften.
Att få liv i Andreas är inte lätt kan jag garantera & att få honom att förstå vad som hänt sjukt mycket svårare. Men efter några minuter och att jag svorit på min mamma, pappa, bror, sverige m.m så förstår Andreas att jag menar allvar.
Han öppnar då dörren där han möts av DEN ÄCKLIGASTE SYNEN I HELA HANS LIV!.. utan krydd! & säger följande ord - Vafan?!..

"N" sitter då fortfarande kvar på toaletten & Andreas börjar banka på dörren & säger att hon måste ta upp sitt BAJS!!!
Vi försöker få liv på "N's" kompis "P" som inte uppfattat vad som inträffat. & när vi berättar för henne i rasande takt,
(vi är chockade förfan) så svarar hon - Hur gammla är ni? sånt skämtar man inte om..
Vi skriker då båda två att vi FÖR IN I HELVETE VI SKÄMTAR INTE DIN KOMPIS HAR BAJSAT I GARDEROBEN.

När "N" kommer ut från toaletten lite senare svarar hon - Nej fy vad äckligt! när vi börjar tracka henne.
Damerna försvinner hastigt ut ur lägenheten & vi är fortfarande i chock, ljup jävla chock.

/ han den där jack



BAJS-VINKELN!

Kommentarer
Postat av: Limmet

Om det inte var en massa kryddat, så lät det som ngt av det äckligaste jag ngnsin hört, hahaha fyyy fan. Vem tog hand om bajset?

2008-08-13 @ 02:24:31
Postat av: jack

hah! hon hade försökt ta upp lite själv medans jag var inne hos andreas, så de låg en påse med bajspapper i, sen hade hon slängt lite bajspapper i köket också, fräsht de vettu!

2008-08-13 @ 03:03:34
Postat av: Jossan

Du är tragisk. www.suicide.com?

2008-08-13 @ 08:35:59
Postat av: Ulrika

detta är sjukt! är det sant att jack plockade upp allt bajs? killen måste ha svåra minnesbilder varje gång han sluter ögonen ;s jag känner en bra psykolog om du behöver prata, kontakta mig då snarast!

Mkt bra blogg pojkar, dock besviken på att ni inte upd lika ofta som innan. SNÄLLA börja med det igen.



MVH Lena

2008-08-13 @ 22:27:41
Postat av: Albert i höja

det händer mig ständigt av någon anledning :/

2008-08-13 @ 22:53:55
Postat av: Sten i Ausås

Albert du o ja har ngt gemensamt. dejt?:)

2008-08-15 @ 13:50:46
Postat av: De undersköna !

tjena killar!

det låter som en riktig helkväll som ni sent kommer att glömma... skulle gärna vilja festa med er ngn kväll;) vi lovar att bjuda på oss själva obs. dock ej i form av avföring! fast vi gillar idén med att lämna spår efter sig. det är najs racerbajs!

puss och smek, ses i dimman!

2008-08-21 @ 17:32:04
Postat av: ellinor

hahah fy fan ! stackars er ! :(

2008-09-09 @ 07:27:17
URL: http://ellinoranzelius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0