tjingeling

heeeey i sommarvärmen.

tänkte berätta om en liten rolig händelse idag på jobbet:
utanför ålderdomshemmet står jag o krattar i rabbater då en tant kmr ut o ber mig ta lite extra intill hennes buske.
snäll som jag är så hjälper jag henne, o börjar dessutom småsnacka lite med henne. (tänkte att man kan ju alltid vara trevlig för dem äldre) jag för en "konversation"  men tkr det är lite konstigt när hon inte svarar o sedan säger ngt helt annat, men min tanke är "hon är gammal o senil" men ack nej, efter ett tag säger hon "tyvärr så hör jag inte vad du säger, för jag har tappat hörslen. Men jag är jättetacksam"

då krattade jag klart i ett rapp o gick iväg.

SKOOOJ :D

nu ska jag ut o hoppa i vattenpölar


// victooooor

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0