HEJ BLOGG!

Blogg Blogg Blogg Blogg Blogg Blogg Blogg Blogg Blogg Blogg Blogg Blogg Blogg Blogg Blogg Blogg Blogg Blogg Blogg Blogg Blogg Blogg Blogg Blogg Blogg Blogg Blogg Blogg Blogg Blogg Blogg Blogg Blogg Blogg Blogg Blogg Blogg Blogg Blogg Blogg Blogg Blogg Blogg Blogg Blogg Blogg Blogg Blogg Blogg Blogg Blogg Blogg Blogg Blogg Blogg Blogg Blogg Blogg Blogg Blogg!

Jag ska nu försöka att blogga likadant som alla andra invalida, trevliga, Svenssonaktiga personer i detta land. Jag ska skriva om min dag;

Dagen började med att med att jag vaknade av Viva la vida gjord av Coldplay kl 08.00! jag fattade då ett otroligt smart & genomtänkt beslut. Jag lyfte på luren & sjukanmälde mig till den trevliga flickan nere på kansliet som jag tycker som mycket om.
Sedan vaknade jag vid tolv tiden och satte på ngn bra rulle.. bla bla bla bla. HUR JÄVLA ROLIGT ÄR DETTA ATT LÄSA? men framför allt hur jävla roligt är det att skriva?
Nejförfan, skriver lite skit om helgen & om hur jävla otroligt dumma och ogenomtänka vi människor kan vara när vi får den där lilla droppen för mycket av mjöden/adrenalinet i kroppen!

Jag kan börja med att berätta att man aldrig, ja då menar jag verkligen ALDRIG ska slåss mot en ful människa. Det finns många anledningar till detta & jag ska försöka att nämna några.
-En ful människa har absolut inget att förlora utseendemässigt i en fight medans vi lite finare, & lite bättre människor egentligen har allt att förlora. Hur mycket gör egentligen en utslagen tand/fläskläpp/blåtira på en ful människa? Dom blir ju förfan bara glada eftersom då kanske omvärldens blickar dras ifrån deras dåliga arv när det gäller utseendet & förflyttas till deras utslagna tand/fläskläpp/blåtira.

-En ful människa har också övertaget att form av att dom förmodligen har slagits många fler gånger än en lite finare, & lite bättre människa har. Detta eftersom det finns fler människor som vill ta en fight med dom, just eftersom dom ser så otroligt dåliga ut.

-De fula människorna har också ett övertag eftersom dom förmodligen är lite fullare än alla andra inte lika fula människor på krogen. Detta eftersom de måste vara rauafulla eftersom detta är ända sättet som dom möjligtvis kan känna sig halvsnygga.
(visst vi lite finare, &lite bättre blir också oftast rauafulla, utom Pane som blir salongsberusad, men detta för att vi ska kunna unna er läsare roliga minnen här på bloggen ;)

Jag har också en fråga till er läsare! Är det möjligt att bli så bakfull så att man mår verkligen As dåligt i två dagar & spyr synnerligen mycket under denna tid? Bakfull elr virus?

Jag kan också avslöja att vi på bloggen kommer att hålla i ett mellanstadie disco nu på fredag, detta kommer att bli exklusivt med DJ J-BOY & med diverse otroliga ljuskonserter. Det kommer att serveras diverse olika drycker & vi har stolt ICA som huvudsponsor.

Nej nu börjar spykänslan komma igen.
Päjs ut, DJ J-BOY
:D

&btw, Hanna är schön, &då menar jag verkligen Schön.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0